DOSTAVA
BREZPLAČNA DOSTAVA PO VSEJ SLOVENIJI PRI NAKUPU NAD 100 €.
Uporabili bomo kurirsko službo GLS, DPD ali Pošto Slovenije, lahko pa dostavimo robo tudi osebno. Potrudili se bomo, da bo paket pri vas kolikor hitro bo mogoče.
Navedeni pogoji dostave veljajo samo za področje Slovenije.
Kupec bo naročeno blago dobil na naslov, ki ga bo navedel (dom, služba ali tretja oseba - v primeru dostave blaga tretji osebi bo ponudnik pri njej preveril verodostojnost naročila). Oseba, ki bo blago prevzela, mora pokazati ustrezen dokument (osebno izkaznico, potni list, vozniško dovoljenje) ter izdelek plačati. Prejemnik s podpisom potrdi prevzem blaga.
Izdelke, ki so navedeni kot "na zalogi", bomo dostavili najkasneje v 7 delovnih dneh od prejema naročila. Za ostale izdelke je rok dobave odvisen od razpoložljivosti pri distributerjih in se je pred oddajo naročila o njem potrebno pozanimati po elektronski pošti.
Izdelki, ki so navedeni kot "akcija" so lahko tudi rabljeni, torej uporabljeni s strani ene osebe za namen testam preizkusa na vodi, nimajo pa poškodb ali večjih znakov uporabe.
VRAČILO BLAGA
Ker spletno nakupovanje ne omogoča ogleda izdelkov v živo, smo se odločili, da vam za vsa spletna naročila v roku 14 dni od nakupa, omogočimo brezplačno vračilo.
V primeru, da želite vrniti izdelek ali celotno naročilo, ga lahko vrnete preko dogovorjene dostavne službe, za detajle nam pošljite povpraševanje na info@nimo.si ali izdelek osebno pridemo iskati na vaš ali dogovorjen naslov.
Izdelke zapakirajte v primerno embalažo in počakajte na kurirja.
Možnost brezplačnega vračila izdelka velja samo za območje Slovenije.
Nimostudio d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.
V primeru da z naročenimi artikli niste zadovoljni imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga nam sporočite (elektronsko, po telefonu), da odstopate od nakupa, pri čemer v skladu z zakonom ni potrebno navesti razloga vračila, se pa v podjetju Nimostudio d.o.o. toplo priporočamo, da nam pošljete elektronsko pošto na info@nimo.si s podatki o vašem naročilu, ter ali bi želeli blago zamenjati ali bi želeli vračilo kupnine. Morebitne napake in slabosti si želimo odpraviti. Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajstih dni po odstopu od pogodbe, izdelki pa morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, razen v primeru da poškodb na blagu ni povzročil potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika pri vračilu blaga je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki s strani kupca.
Ponudniku ni treba sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.